Trump wkracza do Metaverse: Cyfrowe imperium i wirtualne kursy online

Photo of author

By Marek Tutko

Organizacja Trumpa przygotowuje się do znaczącego debiutu w świecie cyfrowym. Zgodnie z niedawnymi zgłoszeniami do Urzędu Patentów i Znaków Towarowych Stanów Zjednoczonych, DTTM Operations LLC – podmiot odpowiedzialny za zarządzanie znakami towarowymi firmy – złożył wniosek 24 lutego 2025 roku. Wniosek ten ma na celu ochronę znaku towarowego „TRUMP” dla różnorodnych produktów cyfrowych i wirtualnych.

Ekspansja do świata cyfrowego

Zgłoszenie sygnalizuje ambitny ruch w kierunku metaversum. Organizacja przewiduje stworzenie kompleksowego ekosystemu cyfrowego, nazwanego Megaverse, w którym użytkownicy będą mogli brać udział w immersyjnych doświadczeniach. W tym wirtualnym środowisku konsumenci mogliby kupować szeroką gamę artykułów modowych, w tym obuwie i nakrycia głowy, wszystkie opatrzone kultową marką TRUMP.

Innowacyjne oferty edukacyjne

Istotnym elementem propozycji jest plan rozszerzenia wpływu marki na edukację cyfrową. Inicjatywa obejmuje opracowanie kursów online obejmujących takie przedmioty jak strategia biznesowa, nieruchomości, zarządzanie hotelarstwem i zaangażowanie obywatelskie. Celem tych ofert jest zapewnienie innowacyjnych możliwości rozwoju zawodowego w formacie wirtualnym.

Stworzenie cyfrowego rynku

Kolejnym kluczowym elementem wniosku jest utworzenie dedykowanego rynku cyfrowego. Platforma ta ma na celu umożliwienie wymiany wirtualnych towarów i kryptowalut zgodnie z surowymi wytycznymi. Oczekuje się, że transakcje będą uwierzytelniane za pomocą weryfikacji NFT, co zapewni, że będą mogły być przedmiotem obrotu wyłącznie przedmioty zatwierdzone zgodnie z ustalonymi standardami – zatwierdzonymi przez poprzednie administracje prezydenckie USA.

To strategiczne zgłoszenie stanowi znaczący krok Organizacji Trumpa w rozwijającą się dziedzinę zasobów cyfrowych i opartych na blockchainie, wskazując na szerszą wizję integracji tradycyjnego brandingu z nowymi technologiami wirtualnymi.

Udostępnij